Vés enrere Lliçó inaugural de l'Escola d'Enginyeria a càrrec de Daniel Sánchez-Crespo

Lliçó inaugural de l'Escola d'Enginyeria a càrrec de Daniel Sánchez-Crespo

"Pensar millor, pensar diferent"
29.10.2020

Ens plau convidar-vos a la lliçó inaugural del curs 2020-2021 a l'Escola d'Enginyeria aquest divendres 30 d'octubre a les 12.30 h. Enguany en modalitat en línia.

L'acte anirà a càrrec de Daniel Sánchez-Crespo, CEO de Novarama i exprofessor de l'ETIC. El títol de la la lliço inaugural, "Pensar millor, pensar diferent", és una reflexió sobre com la manera de pensar d'un tècnic creatiu és una arma poderosa per resoldre els problemes del món modern.

Us hi esperem!

Protocol convivència dins de la sala

• L'acte es farà amb Blackboard Collaborate en el següent enllaç
  • Cal un dispositiu amb bona connexió a Internet i Google Chrome