Vés enrere L’Escola d’Enginyeria de la UPF donarà 10 Premis Talent als millors estudiants que s’hi matriculin el curs 2020-2021

Els ajuts compten amb el suport del Departament de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions i consisteixen en una bonificació de 500 euros sobre l’import de la matrícula de primer curs. Es concediran de manera paritària entre homes i dones.

19.06.2020

L'Escola d’Enginyeria de la UPF s’ha dotat d’un programa de Premis Talent amb l’objectiu d’atraure els millors estudiants de batxillerat per cursar els graus que ofereix: Enginyeria en InformàticaEnginyeria Matemàtica en Ciència de DadesEnginyeria de Sistemes Audiovisuals, Enginyeria de Xarxes de Telecomunicació i Enginyeria Biomèdica.

Els ajuts, que consisteixen en una bonificació de 500 euros sobre l’import de la matrícula de primer curs, compten amb el suport directe del Departament de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions (DTIC) de la UPF.

Els ajuts consisteixen en una bonificació de 500 euros sobre l’import de la matrícula de primer curs

Enric Peig, director de l’Escola d’Enginyeria de la UPF, afirma que "És el nostre compromís amb la potenciació del talent digital, que tant necessita el teixit empresarial del nostre entorn, que ens fa apostar per a aquests premis”.

Els  10 PremisTalent es repartiran entre els cinc graus -2 per a cadascun- i es farà de manera paritària entre homes i dones

Els 10 Premis Talent es repartiran entre els cinc graus -2 per a cadascun- i es farà de manera paritària entre homes i dones. Aquest és un element que l’Escola porta treballant des de fa diversos anys i que ha servit per incrementar significativament el nombre de noies que cursen aquesta tipologia d’estudis. El percentatge de noies als graus d’enginyeria de la UPF ha augmentat en més de 10 punts percentuals. Ha passat de poc més del 19% a al 30%.

El percentatge de noies als graus d’enginyeria de la UPF ha augmentat i això potencia la diversitat de punts de vista a l'hora de resoldre problemes

Sergi Jordà, director del Departament de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions de la UPF (DTIC), manifesta que incentivar el paper de la dona en la tecnologia és important perquè  “això incrementa la diversitat de punts de vista a l’hora de prioritzar, entendre, plantejar, pensar o resoldre problemes i, per tant, potencia també una diversitat en les possibles solucions”.

Tota la informació sobre els Premis Talent de l'Escola d'Enginyeria UPF, bases i requisits a:

Per a més informació

Notícia publicada per: