Vés enrere Presenta el teu Treball de Recerca de Batxillerat i guanya premis! Activitat ajornada fins a nou avís

04.02.2020

Enginyeries@UPF, amb el propòsit comú de potenciar l'interès de l'alumnat de secundària en les àrees de la tecnologia i les matemàtiques, convoca cada curs els Premis UPF de Treball de Recerca en Enginyeria i Matemàtica Aplicada.

Es premiaran els millors treballs de recerca desenvolupats en qualsevol disciplina científico-tecnològica (ciències, tecnologia, matemàtiques, informàtica, etc.) realitzats en els centres de secundària públics, privats o concertats.

Els alumnes premiats obtindran, a més d'una quantia econòmica, el 50% de descompte en la matrícula de primer curs, en cas que accedeixin a qualsevol dels graus que ofereix Enginyeries UPF. El tribunal pot concedir fins a dos accèssits més, que també es premiaran amb el 50% de gratuïtat en la matrícula de primer curs. El lliurament de premis es farà en un acte públic on els finalistes presentaran el seu treball amb el suport de professors de la UPF.

Et perdràs aquesta oportunitat?

Participa-hi!

Bases del concurs