Vés enrere Investigadors de la UPF van realitzar un taller de tres dies sobre la ciència de l'aprenentatge per a educadors a Portugal

Marc Beardsley i Judit Martínez, membres del Departament de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions, van dirigir un taller d'ensenyament per a mestres sobre la ciència de l'aprenentatge en el marc de l'Erasmus+Project IlluminatED, a Matosinhos, Portugal.

27.06.2019

A principis de juny, investigadors de la El Grup de Recerca TIDE de Tecnologies Interactives i Distribuïdes per a l'Educació va dirigir un taller de tres dies d'ensenyament per a mestres sobre la Ciència de l'Aprenentatge i el Disseny d'Aprenentatge per a educadors d'Espanya, Finlàndia, Portugal i Grècia. En total, 13 educadors van participar en el taller que es va dur a terme a Matosinhos, Portugal, en Scholé, una escola primària local. Els participants del taller van incloure mestres d'educació escolar, mestres d'educació superior i investigadors educatius, amb gairebé la meitat dels participants amb més de 15 anys d'experiència docent.

El taller d'ensenyament per a mestres va formar part d'un projecte Erasmus+ Project IlluminatED (2017-1-ES01-KA201-038220) coordinat pel grup de recerca TIDE. L'objectiu del taller va ser preparar els educadors per impartir dues sessions de desenvolupament professional continu per a mestres sorgits del projecte IlluminatED. La primera sessió va ser A Science of Learning Primer for Educators i la segona Designing Learning with the Science of Learning.

La sessió de tres dies va ser dirigida per Marc Beardsley amb la participació de Judit Martínez (TIDE), Ana Silveira (AdvanCIS), Mari Tervaniemi (Universitat de Hèlsinki) i Tanja Linnavalli (Universitat de Hèlsinki). A més, membres de la comunitat de la UPF també van assistir al taller com a participants: Laia Albó una investigadora de TIDE, Marcel Ruiz,investigador de GRECS, i Lydia Casanova, estudiant de pregrau de l'Escola d'Enginyeria de la UPF.

Un segon taller d'ensenyament per a mestres està previst que es dugui a terme  a l'abril de 2020 a la UPF.

Els educadors i investigadors interessats en assistir poden contactar a TIDE per obtenir més informació: [email protected].

Notícia publicada per:

Oficina de Comunicació