Vés enrere Membres de l’ETIC, d'entre els guardonats als Premis del Consell Social

Membres de l’ETIC, d'entre els guardonats als Premis del Consell Social

El darrer dilluns 9 d’octubre va tenir lloc l’acte d’inauguració del curs acadèmic 2017-2018. Durant l’esdeveniment, també es va fer entrega dels Premis del Consell Social. Entre els premiats es troben diversos membres l’ETIC.

10.10.2017

El Premi a la qualitat en la docència, per una banda, té la finalitat de reconèixer i incentivar l'excel·lència en la funció docent i promoure la innovació com a factor determinant de la valoració de qualitat.En aquest marc, el HackLab UPF va rebre la menció de finalista  en iniciativa docent per la seva tasca de promoure l'aprenentatge informal i interdisciplinari (XAVIER BINEFA, AURELIO RUIZ, DAVINIA HERNÁNDEZ LEO, VERÓNICA MORENO, POL CAPDEVILA, JOSEPA ALEMANY, ALBERTO CARRIÓ, AÏDA SOLÉ, CARLES ROCA, MAR CARRIÓ i ENCARNA ATIENZA). Així mateix, es van atorgar premis per l’activitat docent dins d’un grau, d’entre els quals trobem el Grau d’Enginyeria Biomèdica (OSCAR CÁMARA REY), Grau en Enginyeria Informàtica  (VANESA DAZA, JOSÉ MARI ESNAOLA, JOSÉ ÁNGEL GARCÍA, GLÒRIA HARO, MARIA OLIVER i JORDI TAIXÉS) i Enginyeria en Xarxes de Telecomunicacions (ALBERT BEL PEREIRA, DAVINIA HERNÁNDEZ LEO, ANA MARÍA FREIRE VEIGA)

D’altra banda, el premi a la Transferència de coneixement, es van crear amb l'objectiu d'incentivar la transferència de coneixement i tecnologia entre els investigadors d'aquesta Universitat. Gamut Mapping Technology (MARCELO JOSÉ BERTALMÍO, JAVIER VAZQUEZ-CORRAL i SYED WAQAS ZAMIR ) ha sigut el projecte premiat en aquesta categoria.

A banda d'aquests premis, el Consell Social també va guardonar amb el premi Responsabilitat Social Universitària el projecte "Escola Drassanes i UPF- excel·lència inclusiva a primària", realitzat per Laia Albó, Mittzy Arciniega, Lina Bautista, Carla Brito-Fuentes, Óscar Cámara, Ciera Crowell, Jonathan Ferrer, Ana Freire, Davinia Hernández-Leo, Mònika, Jiménez Moralez, Lisa Llaneli, Glòria Macià, Sebastian Marichal, Pilar Medina-Bravo, Verónica Moreno, Joan Puig, Maria Rauschenberger, Aurelio Ruiz, Roberto Sánchez Reina, Patricia Santos,  Marie Monique-Schaper, Pallabi Sengupta.

Volem felicitar els guardonats!

Consulta els premis i reconeixements que el consell Social ha atorgat al Departament de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions /Escola Superior Politècnica.