Vés enrere

Erasmus pràctiques amb Campus Iberus

Per tercer any consecutiu, el consorci Campus Iberus convoca beques Erasmus pràctiques per als i les estudiants de les universitats que en formen part. Enguany hi ha disponibles 90 beques. Tens temps per inscriure't fins el 29 d'octubre!

25.10.2019

Imatge inicial

El Campus de Excel·lència Internacional Campus Iberus coordina el projecto Spanish Universities for EU Projects, que ofereix 90 beques (d'entre 300 i 400 euros mensuals) per a estudiants i titulats universitaris, per tal de millorar el seu desenvolupament professional en l'àmbit de la gestió de projectes europeus.

Els beneficiaris de les beques treballaran uns mesos a l'estranger per a adquirir una experiència professional que faciliti la seva incorporació al mercat laboral, a més de millorar les competències lingüístiques.

El termini per sol·licitar aquestes beques està obert fins dimarts 29 d'ocubre. Passat aquest termini, els sol·licitants que compleixin aquests requisits, podràn accedir al pool d'empreses de que diposa Campus Iberus, per trobar l'empresa que més s'adequï a les seves necessitats. Les pràctiques es duran a terme durant el 2020. Si hi esteu interessats, trobareu més informació a www.campusiberus.es/euprojects i podreu fer la sol·licitud en aquest mateix enllaç. Amb la sol·licitud només s'ha d'ajuntar el CV en anglès, una declaració responsable, un certificat d'idioma i una carta de motivació en anglès.

Multimèdia

Categories: