Vés enrere

Ja pots acreditar l'idioma per a la convocatòria 2020/21

19.07.2019

Imatge inicial

La plaça que t’interessa requereix nivell d’idioma? Consulta les diferents formes d’acreditar-lo:

-Si tens algun certificat d’idioma, consulta la taula d’equivalències per a confirmar si és vàlid per a la convocatòria. Si ho és, pots fer el tràmit d’incorporació al teu expedient al PIE, abans del tancament del període de sol·licituds.

Pots consultar aquí, al botó Certificat d'idiomes, el certificat i el nivell que s'ha incorporat al teu expedient.

-Si tens 60 ECTS superats en anglès, se t’assimilarà a efectes de la convocatòria a una acreditació de C1.

-Si no disposes de cap certificat, Idiomes UPF organitza proves certificadores al llarg de tot el curs. Consulta també el calendari d’altres certificats com ara el TOEFLIELTS, els del Bristish Council, etc.

Important: Un cop tinguis una plaça de mobilitat adjudicada, la universitat de destinació pot requerir que acreditis el teu coneixement de llengua amb un certificat determinat, com ara el TOEFL o el IELTS, amb una puntuació que varia segons la universitat. Pots consultar aquests requeriments i els terminis a les fitxes informatives (“Fact sheets”), publicades al nostre web, per a cadascuna de les universitats de destinació.

Multimèdia

Categories: