22 al 26 gener a les 13h

[TANCAT] Sol·licitud

Fes la teva sol·licitud a la secretaria virtual.

05 de febrer 2018

Llistat provisional de sol·licituds admeses

Consulta l'estat de la teva sol·licitud i el nivell d'idioma que has acreditat.

Si vols presentar una al·legació ho pots fer a l'OMA de Poblenou fins aquest divendres dia 9 de febrer a les 13h.

12 de febrer 2018

Llistat definitiu de sol·licituds admeses

Un cop tancat el període d'esmenes, publiquem l'annex 1 amb les modificacions corresponents.

Consulta l'estat de la teva sol·licitud i el nivell d'idioma que has acreditat.

13 de febrer 2018

[TANCAT] Pre-assignació de places

Consulta si tens plaça pre-assignada a la secretaria virtual.

• Si tens una plaça pre-assignada a partir de dilluns dia 19 de febrer es publicarà el llistat provisional de places adjudicades i llavors podràs acceptar la teva plaça.
  • Si no t'apareix cap universitat assignada és perquè has quedat en llista d'espera. Després del període de desistiments encara tens opció a obtenir una plaça que hagin alliberat els estudiants que han abandonat.

del 13 feb 2018 (10:00h)
al 15 feb 2018 (17:00h)

[TANCAT] Desistiment

Si vols abandonar el procés de participació envia el formulari de desistiment a [email protected]

NO s'acceptaran peticions fora de termini ni s'atendran fora d'aquest mitjà.  Si abandoneu ara el vostre procés de participació a la convocatòria, no estareu penalitzats si l'any vinent voleu sol·licitar un intercanvi.

19 febrer 2018

Assignació provisional de places

Els estudiants de l'Annex 2 que aneu a reassignació ja teniu disponible el llistat provisional de places vacants.

20 - 26 febrer 2018

[TANCAT] Acceptació / Renúncia a la plaça

Accepta o renuncia a la plaça des de la secretaria virtual.

NOTA: el color verd identifica que la plaça ha estat acceptada i s'ha guardat correctament!

27 febrer (10.00h) al 05 març (13.00h) de 2018

[TANCAT] Sol·licitud reassignació

Fes la teva sol·licitud de les places vacants a la secretaria virtual.

6 març 2018

Resolució de la reassignació de places

Si heu participat en la reassignació, consulteu si us ha tocat una plaça d'intercanvi o si heu quedat en llista d'espera.

6 al 9 març (15.00h)

[TANCAT] Acceptació / Renúncia a la plaça de reassignació

Accepta o renuncia a la plaça des de la secretaria virtual.