Back La Ciutadella espera (El Periódico 4-8-2020)

La Ciutadella espera (El Periódico 4-8-2020)

Ara mateix, la parada de la línia groga a Ciutadella-Vila Olímpica està concorreguda per locals i turistes que van i vénen de la platja. No hi ha tràfic en direcció muntanya, en contrast amb la resta de l’any en que bull d’estudiants universitaris dirigint-se al campus de ciències socials de la Universitat Pompeu Fabra, situat a les antigues casernes militars al costat del Zoo de Barcelona, entre el Carrer Wellington i Ramon Trias Fargas – tram final del Carrer Sardenya, que canvia de nom un cop passada la Meridiana.

04.08.2020

Les universitats sense joves, sota el calor de l’estiu, estan desertes, adormides... Els voltants es converteixen en zones tranquil·les, concorregudes només per veïns i veïnes, esperant  la tornada a la vitalitat, a la barreja d’idees, teories, i hormones per passadissos, aules, bars i carrers.

Aquest curs ha estat trist. Al març, tancament total. I després, l’aixecament del confinament, que tampoc va portar massa vida. Les Humanitats, l’Economia, el Dret, les Llengües que ocupen aquestes parets i que no requereixen de laboratoris, ni de maquinària, ni de grans instal·lacions, han allargat aquest període d’hivernació.

Consulta article aquí.

SDG - Sustainable Development Goals: