Des del Servei de Carreres Professionals de la UPF tenim com a objectiu primordial millorar l'ocupabilitat de l'alumnat i del col·lectiu de graduats,

i pensem que la millor manera de fer-ho és posant en contacte el talent de la UPF amb les empreses i les institucions que vulguin donar-se a conèixer i alhora captar els millors candidats.

Amb aquesta finalitat, el nostre servei:

• Organitza diferents actuacions en forma de tallers i/o xerrades adreçades al desenvolupament de les competències professionals i que s'emmarquen en el conjunt d'activitats anomenat Skills UPF. Gràcies a aquestes activitats podeu, com a empresa o institució:

• establir un contacte directe amb els nostres estudiants i graduats

• donar a conèixer la vostra empresa

• fer alguna actuació de reclutament a la mateixa universitat.

• Organitza esdeveniments de networking professional, com la fira d'ocupació UPFeina, que són un punt de trobada privilegiat entre els estudiants i els graduats que volen incorporar-se al món laboral i les empreses i institucions que cerquen nous professionals.  Aquest any celebrem la 10a. convocatòria d’UPFeina. Participa-hi!

El talent de la UPF al teu abast!

Dades de contacte:

Fundació Universitat Pompeu Fabra

Passeig Pujades, 1
Tel.: +(34) 93 542 24 29
carreres.professionals@upf.edu

Horari d'atenció

Fins al 19 de setembre:

De dilluns a divendres,
de 9.00 a 14.00 hores

A partir del 19 de setembre:

De dilluns a dijous,
de 9.30 a 14.00 hores i de 15.30 a 17.00 hores