Des del Servei de Carreres Professionals de la UPF tenim com a objectiu incorporar el millor talent a les empreses i les institucions que vulguin donar-se a conèixer i, alhora, captar professionals altament qualificats, per tal de millorar l’ocupabilitat de l’alumnat i del col·lectiu de graduats.

Per això, des del nostre servei:

• Gestionem les pràctiques i la borsa de treball, recursos als que pots accedir fàcilment a través de Campus Treball. Des d’allà podràs publicar les teves ofertes, rebre candidatures, proposar un conveni i gestionar la incorporació (en el cas de les pràctiques).
  • Organitzem esdeveniments de networking professional, com la fira d’ocupació UPFeina, que serveixen com a punt de trobada entre l’alumnat i els graduats que volen incorporar-se al món laboral i les empreses i les institucions que cerquen nous professionals.

Des del nostre servei estem convençuts que les distàncies curtes són bones oportunitats perquè candidats i reclutadors puguin compartir i conèixer les seves necessitats i motivacions, així com inquietuds i perspectives de desenvolupament professional.

El talent de la UPF és al teu abast!

Dades de contacte:

Fundació Universitat Pompeu Fabra

Servei de Carreres Professionals - Contacte

Passeig Pujades, 1
Tel.: +(34) 93 542 24 29

Horari d'atenció

​Dilluns a dimecres de 9.00 a 14h i de 15.30 a 17h.
Dijous i divendres, de 9.00h a 14h.
Horari d'estiu: de 9.00 a 14.00 hores.
Dissabtes i festius: tancat.