Vés enrere El Departament dóna la benvinguda a dos nous professors per a l’any acadèmic 2021-2022

Dos nous professors s’uneixen al Departament d’Economia i Empresa, per aportar-hi noves perspectives i experiències
08.09.2021

El Departament d’Economia i Empresa es compromet a avançar en el camp de l’economia treballant amb experts en teoria i pràctica econòmica per dur a terme els objectius acadèmics i professionals dels estudiants, així com promoure el desenvolupament de l’ensenyament i la recerca entre tota la comunitat universitària.

El Departament, doncs, es complau a presentar els dos nous professors per a l'any acadèmic 2021-2022: Lorenzo Cappello i Thomas Neuber.

Lorenzo Cappello

Doctor per la Universitat Bocconi

Camps de recerca: aproximacions estadístiques a qüestions matemàtiques, inferència basada en coalescència escalable. Algoritmes recursius en estadística Bayesiana i aplicacions en malalties infeccioses i ADN antic.

Thomas Neuber

Doctor per la Graduate School of Economics de Bonn.

Camps de recerca: microeconomia aplicada, economia del comportament i economia aplicada.

Pots trobar més informació sobre els professors i el personal del Departament a: