Vés enrere El Departament d’Economia i Empresa felicita la promoció del doctorat 2022 per l’èxit obtingut aquest any al mercat laboral

Els candidats a obtenir el doctorat han aconseguit una posició competitiva a les principals organitzacions acadèmiques, de recerca, financeres i internacionals de tot el món
21.04.2022

PhD Class 2022

Felicitats a la promoció de doctorat 2022 del  Programa de Postgrau en Economia, Finances i Gestió (GPEFM) per haver aconseguit ser competitius en el mercat laboral. Els seus èxits demostren la seva dedicació a partir d’un treball intens, de l’ètica i la motivació en el camp de l’economia i les finances.

Els estudiants tenen feines o llocs de postdoc assegurats en diverses institucions acadèmiques i financeres a tot el món, com per exemple la Universitat d’Aarhus, Analysis Group, Banc de Mèxic, BI Norwegian Business School, Columbia Business School, Banc Central Europeu, IE Business School, Universitat de Duisburg-Essen, Universitat de Kent, Universitat d’Oxford i la Warwick Business School.

El Departament d’Economia i Empresa de la UPF també agraeix als assessors i placement officer que hagin guiat i ajudat els estudiants a completar el programa i a obtenir bones ofertes.

El  Programa de Doctorat en Economia, Finances i Gestió brinda oportunitats úniques als estudiants per preparar-los per al mercat de treball actual, i els ofereix eines i coneixements adequats per continuar una carrera professional en llocs acadèmics i tècnics. El programa, doncs, els facilita llocs de treball del més alt nivell en organitzacions internacionals capdavanteres, firmes financeres, institucions acadèmiques, centres de recerca i consultories.

S’ha de reconèixer l’èxit del programa a l’hora de formar alumni, d’especial categoria. Per això, té com a objectiu continuar facilitant la formació dels estudiants més brillants.

Pots llegir més sobre els màsters or doctorat oferts pel Departament d’Economia i Empresa.