Vés enrere Sis nous investigadors Ramón y Cajal i Juan de la Cierva, al Departament d’Economia i Empresa

El finançament clau del govern espanyol reforçarà i millorarà la capacitat i la reputació de la recerca del Departament

16.11.2022

Six new Ramón y Cajal and Juan de la Cierva researchers at the Department of Economics and Business at UPF

El Departament d’Economia i Empresa de la UPF té el plaer d’anunciar que sis professors seus han rebut beques de recerca: cinc han estat premiats amb beques Ramón y Cajal, i un ha rebut una beca Juan de la Cierva. Aquest finançament els permetrà continuar la recerca innovadora en una àmplia varietat de temes i enfortirà l’agenda en recerca del Departament i la seva reputació científica internacional.

El Departament s’esforça constantment per ser una institució de recerca capdavantera i aquestes beques són un gran pas en aquesta direcció.

Investigadors Ramón y Cajal sènior

Investigador Ramón y Cajal junior

Investigador Juan de la Cierva

Les beques Ramón y Cajal són atorgades pel Ministeri d’Economia, Indústria i Competitivitat, i estan orientades a promoure la incorporació d’investigadors nacionals i estrangers amb trajectòria destacada als centres de recerca. Les beques donen suport a la contractació d’investigadors postdoctorals excel·lents així com a la creació de llocs de treball permanents. Els investigadors premiats són escollits per la solidesa del seu treball acadèmic anterior el de recerca, entre una gran varietat d’àmbits científics.

Les beques Juan de la Cierva són concedides pel Ministeri de Ciència i Innovació, l’Agència Estatal d’Investigació, i el Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència espanyol per seleccionar joves investigadors que han aconseguit recentment el títol de doctor. Sol·licitar aquestes beques significa entrar en un procés competitiu, i els candidats són escollits tant en base als seus mèrits acadèmics com a l’expedient de l’equip en el qual es volen integrar.