Vés enrere Premi millor treball de recerca en economia i empresa

Premi millor treball de recerca en economia i empresa

26.04.2021

L’estudiant Kadir Calleja Garrigós, de l’Institut Verdaguer, ha resultat guanyador de la 15a edició del Premi d’Economia i Empresa de la UPF.

L’objectiu d’aquest premi, organitzat per la Facultat d’Economia i Empresa, és incentivar des dels primers nivells de l’ensenyament secundari, l’estudi en l’àmbit de l’economia i de l’empresa.

El jurat composat per les professores Teresa Monllau, Ester Oliveras i el professor Gianmarco León, van atorgar el premi al treball “Quan no hi ha prou per repartir. Com distribuir drets de CO2 “ realitzat per Kadir Calleja Garrigós.

El jurat ha apreciat particularment el caràcter científic i la rigorositat metodològica en el desenvolupament del tema així com la utilització d’eines de tipus quantitatiu.

El jurat va decidir atorgar una menció honorífica als treballs:

“Estudi i propostes de finançament per la conservació del Delta de l’Ebre” realitzat per Marta Encontrado Masdeu i Xijunjie Zhao de l’Institut Ramon Berenguer IV.  L’autora i l’autor han tractat una problemàtica del territori en el que viuen i han tingut en compte els diferents agents implicats. El plantejament del problema i la proposta de solucions ha estat molt rigorosa.

“L’ecosistema empresarial de Mataró. Una empenta a l’emprenedoria” realitzat per Silvia Fernández-Trabadelo Fernández del Col·legi Sant Antoni de Pàdua de Mataró. L’autora ha tractat una problemàtica del territori en el que viu. El desenvolupament del projecte ha estat rigorós tant des del punt de vista tècnic com des del punt de vista formal.

A la convocatoria d’aquest curs 2020-21 s’han presentat trenta-cinc treballs d’estudiants de batxillerat de centres d’ensenyament secundari públics, privats, o concertats de Catalunya.

Per a conèixer els detalls de la resolució del jurat, consulteu l’acta.