Vés enrere Mor Antoni Porras Sánchez, professor del Departament d'Economia i Empresa

Mor Antoni Porras Sánchez, professor del Departament d'Economia i Empresa

Des del curs 2012-2013 i durant sis anys va impartir docència de l'assignatura "Màrqueting Directe i Digital", un àmbit del qual era un gran expert, que va combinar amb Direcció Comercial I, Direcció Comercial II i Introducció al Màrqueting.
06.03.2019

Antoni Porras Sánchez, professor associat del Departament d’Economia i Empresa de la UPF des del curs 2012-2013, va morir el passat 3 de març, a l’edat de 49 anys. El funeral va tenir lloc el dimarts, 5 de març a Girona, la seva ciutat natal.

Durant la seva trajectòria a la Universitat Pompeu Fabra ha impartit docència en els graus de Ciències Empresarials & Management, Administració i Direcció d’Empreses i Economia de la Facultat d’Economia i Empresa.

Destaca la seva tasca, al llarg de sis cursos, al capdavant de l’assignatura Màrqueting Directe i Digital, matèria de la qual era un gran expert.

Destaca la seva tasca, al llarg de sis cursos, al capdavant de l’assignatura Màrqueting Directe i Digital, matèria de la qual era un gran expert. Altres assignatures de les quals ha estat professor han estat Direcció Comercial I, Direcció Comercial II i Introducció al Màrqueting.

A nivel professional, l’any 2006 va ser el fundador (i director des d'aleshores) de l’empresa 6 Grados. Networking Business Club, el primer club de networking professional d’Espanya, impulsor d'aquest àmbit tant a nivell virtual com presencial.

Companys del Departament d’Economia i Empresa destaquen la seva companyonia, excel·lència i vocació docent, així com el seu compromís amb els estudiants, que el convertien en un dels professors més ben valorats en les enquestes.