Vés enrere Miquel Muñoz García-Ramos guanyador de la 14a. edició del Premi d'Economia i Empresa.

29.10.2020

L'estudiant Miquel Muñoz García-Ramos, de l’institut Jaume Balmes, ha resultat guanyador de la 14a. edició del Premi d'Economia i Empresa de la UPF.

L'objectiu d’aquest Premi, organitzat per la Facultat d’Economia i Empresa amb la col·laboració d’Agrolimen S.A., és incentivar des dels primers nivells de l’ensenyament secundari  l’estudi en l’àmbit de l’economia i de l’empresa.

El jurat, composat pels professors Xavier Freixas, Larbi Alaoui i Antonio Ladrón de Guevara, va atorgar el premi al treball “Inversió algorítmica al mercat de divises” realitzat per Miquel Muñoz García-Ramos. Aquest treball analitza en profunditat el mercat de divises, descriu les diferents tècniques d’anàlisi tècnica i explica com es poden utilitzar en les plataformes d’inversió.

El jurat ha apreciat particularment la profunditat i el rigor del anàlisi així com la realització d’un algoritme per fer el test de l’estratègia escollida.

A la convocatòria d'aquest curs acadèmic 2019-20 s'han presentat  24 treballs d'estudiants de batxillerat de centres d'ensenyament secundari públics, privats o concertats de Catalunya.

Per a conèixer els detalls de la resolució del Jurat, es pot consultar l' acta.