Vés enrere Milena Djourelova presenta la seva recerca durant la gira de la revista Review of Economic Studies

El Restud Tour és una prestigiosa gira en què els candidats més brillants al mercat laboral europeu presenten la seva recerca en diversos llocs d’Amèrica del Nord
06.12.2021

L’alumna del doctorat en Economia Milena Djourelova ha estat seleccionada per participar aquest any en el prestigiós Restud Tour, en què presentarà la seva recerca a tres localitats nord-americanes.

Milena va acabar el seu doctorat en Economia a la UPF l’any 2021, i és actualment professora visitant postdoctoral a la Universitat de Chicago. I, el 2023, ingressarà a Cornell com a professora agregada en Economia. Els seus interessos de recerca inclouen economia aplicada i economia política.

Un comitè, format per membres de la junta, va designar Milena –juntament amb Nicolas Bonneton (Toulouse), Elisa Macchi (Zuric) i Lukasz Rachel (LSE)– per participar aquest any en el Restud Tour.

El Restud Tour se celebra anualment des de 1989, i convida els millors candidats al mercat laboral en economia per presentar-hi les seves investigacions en diverses localitats d’Amèrica del Nord. La gira té com a objectiu donar a conèixer els candidats més brillants d’institucions europees al mercat laboral. Enguany, la gira inclou visites a la Universitat de Califòrnia a San Diego (UCSD), la Universitat de Chicago i la Universitat de Pennsilvània (UPenn).

El Restud Tour està organitzat per la Revista d'Estudis Econòmics, una revista acadèmica d’àmbit econòmic, publicada per Oxford University Press. Fundada l’any 1933, és considerada com una de les cinc revistes top en economia. Cada any, d’acord amb la tradició de la revista de fomentar el treball dels joves economistes, alguns dels estudiants de doctorat en Economia i Finances més prometedors del món són seleccionats per presentar el seu treball de recerca a l’esmentada gira..

Aquesta no és la primera vegada que un estudiant de doctorat de la UPF hi participa. Al 2011 Peter Koudijs va ser també designat per anar al Restud Tour.