Vés enrere Les Jornades de Portes Obertes 2018-2019 presenten els graus de la UPF als futurs estudiants

Tindran lloc els dies 23 de febrer, 9 de març, 23 de març, 5 d'abril i 27 d'abril als diversos campus de la Universitat. Les sessions estan adreçades als estudiants de batxillerat i de cicles formatius de grau superior.

24.01.2019

La UPF presenta la seva oferta de graus per al curs 2019-2020 a les Jornades de Portes Obertes. Els estudiants de batxillerat i cicles formatius de grau superior interessats en conèixer la Universitat en primera persona ja es poden inscriure a través del formulari.

Aquest any la UPF compta amb 27 estudis de grau que es presentaran als futurs estudiants en cinc sessions matinals els dies 23 de febrer, 9 de març, 23 de març (coincidint amb el Saló del Ensenyament) 5 d'abril i 27 d'abril . Les dates i els horaris de les sessions de cada grau estan disponibles en el Calendari de les Jornades de Portes Obertes. Per assistir-hi, cal haver fet la inscripció prèvia.

Les jornades s'estructuren en dues parts. La primera, consisteix en una sessió informativa dels graus a càrrec de professors de les diferents facultats de la Universitat i la projecció d'un audiovisual. Tindrà una durada d'una hora i, un cop finalitzada, hi haurà un torn de preguntes per resoldre dubtes dels assistents.

Les jornades consisteixen en una sessió informativa i una visita guiada pels campus de la UPF

La segona part és una visita guiada per conèixer els campus de la UPF: campus del Mar, de la Ciutadella i del Poblenou. Estudiants de la Universitat mateixa seran els encarregats de compartir la seva experiència i guiar els assistents per les instal·lacions.

Les sessions dels auditoris del campus de la Ciutadella i del Poblenou es podran seguir en directe a través del web de la Universitat. D'aquesta manera, la UPF vol acostar-se a aquells estudiants que tinguin més dificultat per venir a Barcelona. A més, es podran fer preguntes als ponents a través de Twitter.

A part dels graus de la UPF, també es podrà assistir a les diferents jornades informatives de graus en els centres adscrits a la UPF.

Sessions dels centres adscrits:

ELISAVA

ESCI-UPF