Vés enrere La UPF presenta la seva oferta de graus en format presencial i en línia

La UPF presenta la seva oferta de graus en format presencial i en línia

Les sessions virtuals i les Jornades de Portes Obertes, que començaran el mes de febrer, tenen com a objectiu donar a conèixer la Universitat i els seus graus a futurs estudiants, familiars i professors de secundària.

19.01.2022

La Pompeu Fabra acaba d’obrir les inscripcions a les diverses activitats per donar conèixer els seus graus als futurs estudiants universitaris, les seves famílies i els professors de secundària.

Amb un doble format, presencial i en línia per facilitar que totes aquelles persones interessades puguin assistir-hi, la Universitat presentarà les característiques de les seves titulacions. Les xerrades preveuen una presentació de cada grau amb les seves característiques i sortides professionals i aniran a càrrec de docents de la UPF. També hi participaran estudiants de cada grau, que explicaran la seva experiència de primera mà.

Les sessions en línia tindran lloc entre el 7 i el 18 de febrer, en horari de tarda. A banda de la presentació dels graus, hi ha previstes dues sessions que poden interessar a qualsevol persona sobre l’accés a la universitat i sobre les beques i els ajuts a l’estudi disponibles per als estudiants.

Les Jornades de Portes Obertes, que s’organitzen en format presencial als campus de la Universitat, es faran a partir del 19 de febrer i es repartiran entre els mesos de març i abril. Les Jornades sempre seran els divendres a la tarda o els dissabtes al matí per facilitar que el màxim de persones, visquin a prop o lluny de la UPF, s’hi puguin desplaçar. En aquest cas, a banda de l’explicació del grau per part del docent i la intervenció d’estudiants de la UPF, també s’aprofitarà per fer una visita guiada a les instal·lacions dels campus.

04. Educació de qualitat

Notícia publicada per: