Vés enrere La UPF ofereix sessions en línia dels seus màsters oficials

La UPF ofereix sessions en línia dels seus màsters oficials

Les sessions s’han programat per als pròxims dies 21, 28, 29, 30 i 31 de març, i 4 i 5 d’abril. Tindran una durada d’una hora i aniran a càrrec dels coordinadors i professors dels màsters.

17.03.2022

La UPF organitza sessions informatives en línia per donar a conèixer els seus programes de màster oficials. Les sessions tenen com a objectiu informar els futurs estudiants interessats en màsters oficials de la Universitat Pompeu Fabra. A hores d’ara, la Universitat té programades 17 sessions diferents, organitzades pels departaments de la UPF.

Les sessions tindran una durada d'una hora i estan programades per als dies 21, 28, 29, 30 i 31 de març, i 4 i 5 d'abril, entre les 16.00 i les 19.00 hores. Aniran a càrrec dels coordinadors i docents dels màsters, que introduiran el programa i n'explicaran les característiques. Els futurs estudiants també podran resoldre totes les consultes que tinguin.

La durada de les sessions serà d’una hora i estan programades per als dies 21, 28, 29, 30 i 31 de març, i 4 i 5 d’abril, entre les 16.00 i les 19.00 hores.

Per tal d'assistir a la sessió, cal inscriure-s’hi prèviament. Un cop registrats, els futurs estudiants rebran l'enllaç de participació via correu electrònic. En cas de no poder assistir a la sessió també hi haurà la possibilitat de demanar l’enregistrament complet un cop finalitzada.

04. Educació de qualitat
17. Aliança pels objectius