Vés enrere El Departament dona la benvinguda a un nou tenure track

El Departament dona la benvinguda a un nou tenure track

El profesor Fabian Gaessler s’uneix al Departament de Economia i Empresa com a nou professor

21.10.2022

El Departament d’Economia i Empresa es complau a anunciar la incorporació d’un nou docent, el professor Fabian Gaessler.

El professor Gaessler es va doctorar en Economia per la Universitat de Munic l’any 2015, i ha treballat anteriorment com a professor a l’IESE Business School i a la Universitat Tècnica de Munic.

Els seus interessos en recerca estan centrats en l’economia de la innovació, des de la intersecció de la microeconomia aplicada i la gestió estratègica, amb un enfocament particular en els drets de propietat intel·lectual, la producció de coneixement i l’estratègia tecnològica.

Fabian Gaessler és també investigador afiliat al Max Planck Institute per la Innovació i la Competitivitat.

Pots trobar més informació sobre el professor Gaessler a la seva web personal, i sobre els membres i professors del Departament a: