Vés enrere El Departament d’Economia i Empresa felicita els estudiants de doctorat del 2021 pel seu èxit en el “job market”

Els candidats de doctorat s’han assegurat llocs competitius en les millors organitzacions internacionals acadèmiques, de recerca i financeres de tot el món
31.03.2021

2021 UPF PhD Job Market Candidates

Felicitem els estudiants de la classe de doctorat 2021 del Graduate Programme in Economics, Finance and Management (GPEFM) perquè han assolit ser prolífics en el mercat laboral. Els seus èxits demostren la seva dedicació a través del treball intens, l’ètica i la motivació en el camp de l’economia i les finances.

Els estudiants s'han assegurat excel·lents llocs en diverses institucions financeres i econòmiques de tot el món, com ara: la Banca d’Itàlia, la Universitat Cornell, l’École Polytechnique Fédérale de Lausana, l’ESADE Business School, la Federal Reserve Board, la Pontificia Universidad Católica de Xile, l’Stockholm School of Economics, la Universitat d’Oxford, la Universitat de París Dauphine-PSL, la Universitat de Bristol i la Universitat Lliure d’Amsterdam.

El Departament d’Economia i Empresa de la UPF també vol agrair el treball dels assessors i del placement officer que han guiat i han ajudat els estudiants a completar el programa i a obtenir ofertes adequades.

El Programa de doctorat en Economia, Finances i Empresa ofereix oportunitats úniques als estudiants per preparar-los per al mercat de treball modern, dotant-los de les habilitats i els coneixements adequats per desenvolupar carreres acadèmiques o tècniques.

El programa, doncs, facilita llocs de treball del més alt nivell, incloent-hi organitzacions internacionals de primera categoria, firmes financeres, institucions acadèmiques, centres de recerca i consultories. El programa ha estat un èxit perquè ha promogut alumni especialitzats, i té com a objectiu continuar facilitant les carreres dels millors i més brillants estudiants.

Llegeix més sobre els màsters o el programa de doctorat ofert pel Departament d’Economia i Empresa.