Vés enrere Priit Jeenas i Mikhail Spektor, guardonats amb beques Juan de la Cierva del govern espanyol

El finançament del Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats espanyol donarà suport a la seva recerca post-doc durant dos anys.
02.02.2021

Priit Jeenas and Mikhail Spektor

Priit Jeenas i Mikhail Spektor han estat seleccionats pel govern espanyol a la convocatòria 2019 de les beques Juan de la Cierva. El finançament atorgat donarà suport a la seva recerca postdoctoral durant els pròxims dos anys.

El Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats espanyol atorga beques Juan de la Cierva a joves investigadors seleccionats, que recentment han finalitzat els seus doctorats. La sol·licitud d’aquestes beques implica un procés competitiu, i els candidats són triats sobre la base tant dels mèrits acadèmics com dels resultats de l’equip de recerca en el qual volen treballar. L’objectiu és ajudar els joves investigadors promesa a integrar-se en equips de recerca, i reforçar la seva especialització.

Priit Jeenas és professor Tenure-Track a la UPF, investigador associat al CREI i professor afiliat a la Barcelona GSE. Va obtenir el seu doctorat a la Universitat de Nova York l’any 2019, i els seus interessos de recerca són la macroeconomia, l’economia monetària i l’economia financera. Podeu visitar la web personal del professor Jeenas per trobar més informació sobre el seu treball..

Mikhail Spektor és professor Tenure-Track a la UPF i professor associat a la Barcelona GSE. Va rebre el seu doctorat a la Universitat de Basel el 2018, i els seus interessos de recerca són les decisions sota riscos i incerteses, l’aprenentatge i la presa de decisions, les preferències dependents del context i el modelatge cognitiu. Podeu llegir més sobre el professor Spektor a la seva pàgina web personal.