Vés enrere VIII edició del Premi als millors casos pràctics de la Facultat d’Economia i Empresa i ACCID

17.12.2020

La Facultat d’Economia i Empresa, la Barcelona School of Management (BSM), el Departament d'Economia i Empresa i l'ACCID atorguen anualment quatre premis als millors casos pràctics que puguin utilitzar-se posteriorment per a la docència, amb una dotació econòmica de 1.000 euros per cas.

En aquesta VIII edició el Jurat ha estat format per Teresa Monllau (UPF), Llorenç Bagur (UPF) i Francesc Gómez (ACCID) que han resol atorgar el guardó als casos següents:

Primer premi:  cas Distribuidora Uruguaya, realitzat per Sabrina Beloqui, Juan Martín Echeguía, Marta Segú i Sara Oliva, i supervisat pel professor Oriol Amat.

Segon premi: cas Norwegian, realitzat per Maria Eugenia Castro Gilardoni, Rosa Montserrat Lengua, Joan Pibernat Tirado, Viviana Bahamonde Carcamo i supervisat per Andrei Boar.

Tercer premi: cas Thomas Cook, realitzat per Abel Real Ambrinos, Meritxell Ibáñez Torres, Luís Monzón Holguín i supervisat per Luz Parrondo.

Quart premi: cas Toyota vs Nissan, realitzat per Àlex Reig, Carla Ribas i Eva Maria Sánchez, i supervisat per Quico Marin.

Enhorabona a tots els guardonats !