Vés enrere Els estudiants de la UPF de Logística Empresarial visiten les instal·lacions de distribució d’Amazon i de Mercadona

Els estudiants van conèixer les operacions del dia a dia de les companyies internacionals i es van reunir amb gerents de logística, tècnics i personal de recursos humans.

25.11.2019

Els estudiants de grau de Logística Empresarial visitan el centre logístic d'Amazon

Els alumnes de grau matriculats en el curs de l’assignatura Logística Empresarial de la Facultat d’Economia i Empresa de la UPF van participar recentment en una sèrie de visites a centres de distribució de grans companyies internacionals: prop de trenta estudiants van visitar aquesta tardor els centres logístics d’Amazon i de Mercadona a Catalunya.

La professora Helena Ramalhinho-Lourenço va organitzar els recorreguts com una manera de permetre als estudiants conèixer la realitat de la logísitica a diferents empreses. Amazon és famosa com a multinacional en comerç electrònic, i Mercadona és una cadena de supermercats espanyols.

Els estudiants també van poder reunir-se i parlar amb gerents de logística, tècnics i personal de recursos humans durant els recorreguts, per tal d’obtenir informació sobre les operacions que fan diàriament. Posteriorment, a classe, els estudiants van compartir les seves experiències amb altres estudiants mitjançant la posada en comú a través de presentacions curtes. El feedback sobre les sortides va ser molt positiu.

La professora Ramalhinho – que està especialitzada recerca sobre operacions empresarials – normalment porta els estudiants dels seus cursos de Logística Empresarial en aquest tipus de visita una vegada a l’any. Altres anys, han visitat també la fàbrica de cotxes de la SEAT i la companyia de moda global Mango.

Pots trobar més informació sobre la professora Ramalinho a la seva web personal.

Els estudiants de grau de Logística Empresarial visitan el centre logístic de Mercadona