Vés enrere Food To Feed guanya la Pitch Competition del Catalunya SUMMIT

Food To Feed guanya la Pitch Competition del Catalunya SUMMIT

El projecte, presentat per Aaron Fernandez, alumni del grau en Administració i Direcció d’Empreses, proposa processar l’excedent i residus alimentaris per elaborar nous productes comestibles.

09.05.2022

El projecte Food To Feed (F2F), impulsat per Aaron Fernández i Marc Caballero, alumni del grau en Administració i Direcció d’Empreses, i Cristina Prat, alumni del grau en Economia, va guanyar la Pitch Competition del Catalunya SUMMIT celebrada el passat 7 de maig a Vilafranca del Penedès.

La idea innovadora consisteix en utilitzar els excedents de fruites, verdures i fruits secs dels centres de distribució per processar-los i fer barretes nutritives. Aquests emprenedors tenen l’objectiu de distribuir els seus productes en dues línies: una es posarà en venda al mercat convencional i generarà els beneficis per fer possible l’altra, que servirà per alimentar persones en situació de desnutrició o pobresa en col·laboració amb ONGs i administracions públiques.

Per Aaron Fernéndez, “la participació en aquest tipus de jornades és molt profitosa per fer que el projecte evolucioni. A més, cal destacar el suport i seguiment de la UPF, en especial de l’equip d’emprenedoria, per poder desenvolupar el projecte i esperem que també per saltar al mercat, el pròxim pas”.

“La participació en aquest tipus de jornades és molt profitosa per fer que el projecte evolucioni. A més, cal destacar el suport i seguiment de la UPF, en especial de l’equip d’emprenedoria, per poder desenvolupar el projecte i esperem que també per saltar al mercat, el pròxim pas”

El jurat de la competició estaba format per Xavier Roca, delegat del Rector de la UPC, Joan Melero, director Fundació Pinnae; Rosa Jorba, irectora de la FEGP; Joan Manel Montfort, regidor de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Vilafranca del Penedès, i Paz Gómez, coordinadora del programa Activafp

El Catalunya Summit és un esdeveniment anual organitzat a Vilafranca del Penedès sobre emprenedoria, innovació i esperit empresarial. Està dirigit als joves i estudiants interessats en tenir un major coneixement sobre el món de la innovació i els que es vulguin preparar pel camí de l'emprenedoria, de com passar de l'idea a l'èxit

Es dóna el cas que Food To Feed ja va guanyar recentment el programa Start-UPFlama, una iniciativa de la Universitat per impulsar projectes emprenedors creats per estudiants i alumni.

02. Fam zero
04. Educació de qualitat