Vés enrere Cinc professors de la UPF guanyen una beca Juan de la Cierva del govern espanyol

El finançament del Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats donarà suport al desenvolupament del talent d’aquests investigadors i a la seva incorporació en equips durant dos i tres anys
23.05.2022

Sponsoring organisations for Juan de la Cierva grants

Cinc professors del Departament d’Economia i Empresa de la UPF han estat guardonats amb beques Juan de la Cierva del govern espanyol per donar suport al progrés de la seva recerca i a la incorporació postdoctoral..

Els professors Jack Jewson, Dmitry Kuvshinov, i Theodor Vladasel han rebut beques "Formación", les quals cofinançaran els seus sous durant dos anys, i ajudaran a integrar-los en equips de recerca i enfortir les seves especialitzacions..

Els professors Francesco Cerigioni i Alberto Santini han rebut beques “Incorporación", que cofinançaran els seus sous durant tres anys, i que tenen com a objectiu consolidar-los encara més en institucions de recerca i reforçar el seu talent.

Les beques Juan de la Cierva són concedides pel Ministeri espanyol de Ciència, Innovació i Universitats, l’Agència Estatal de Recerca i el Pla Estatal de Recerca Científica i Tècnica i d’Innovació, a joves investigadors que s’han doctorat recentment. La sol·licitud d’aquestes beques és un procés competitiu, i els candidats són triats tant pels seus mèrits acadèmics com pels resultats de l’equip de recerca on es volen integrar.