Vés enrere Distinció Honorífica de Càritas Diocesana de Barcelona al millor treball amb contingut social de la Facultat d’Economia i Empresa de la UPF 2019-2020

23.11.2020

L’ estudiant Anna Sabadell  Grau del grau en International Business Economics ha resultat la guanyadora de la Distinció Honorífica de Caritas Diocesana de Barcelona al millor treball amb contingut social de la Facultat d’Economia i Empresa de la Universitat Pompeu Fabra curs 2019-2020.

El treball guardonat porta com a títol “The Economics of the Homeless. In search of an entrepreneurial solution to help the homeless out of homelessness in Barcelona”.

Així mateix, el Jurat ha decidit concedir una Menció Especial, per la qualitat del treball i la relació del tema escollit amb la tasca de Caritas Diocesana de Barcelona al  Treball Final del Doble Grau en Economia/ADE i Dret de les estudiants Anna Maria Margalef Jordà i Marta Villarroya Pascua per el treball que porta com a títol  “ Housing price inflation and inequality. Assessment of the housing market in the city of Barcelona “.

El lliurament dels diplomes va tenir lloc el proppassat 11 de noviembre a la Universitat Pompeu Fabra a mans de la Sra. Marta Plujà, Tècnica del Departament de Campanyes i Sensibilització i Referent del projecte d’Entitats ambCor on està adscrit el grup de Universitats amb Cor, i del Dr. Walter Garcia-Fontes, degà de la Facultat d’Economia i Empresa.

En aquest enllaç es pot consultar l'acta del jurat.