Vés enrere El professor Andreu Mas-Colell ha estat guardonat amb el Premi d'Excel·lència Financera IEF 2018 per a Carreres Acadèmiques

El prestigiós economista ha estat reconegut per la seva carrera acadèmica en el camp de l'economia i les finances.
15.01.2019

Prof. Andreu Mas-Colell, Europa Press

Andreu Mas-Colell, catedràtic d'Economia del Departament d'Economia i Empresa de la UPF, ha guanyat el Premi d'Excel·lència  Financera IEF 2018 en el camp de la carrera acadèmica. El Premi - que s'atorga des del 2008 - va ser concedit el passat mes de novembre per l'Institut d'Estudis Financers (IEF).

El guardó reconeix l'excel·lència del professor Mas-Colell en la formació acadèmica, valors, estratègies i innovació, i pels seus esforços a l'hora de promoure la Barcelona Graduate School of Economics (GSE) com a escola de postgrau d'excel·lència.

L'IEF és una fundació privada especialitzada en el sector financer i econòmic català i espanyol. El seu objectiu és avançar en la competititvitat, l'eficiència, la internacionalització i les noves iniciatives acadèmiques i professionals.

Abans d'arribar a la UPF, l'any 1995, el professor Mas-Colell va impartir classes d'Economia a Harvard, i anteriorment, Econòmiques i Matemàtiques a la Universitat de Califòrnia a Berkeley. Més recentment, ha exercit el càrrec de president de la Barcelona GSE i el de conseller d'Economia i Coneixement de la Generalitat de Catalunya.

El professor Mas-Colell ha elaborat cent treballs d'investigació sobre temes que van des de la teoria abstracta d'equilibri general i l'estructura dels mercats financers fins a la política de preus de les empreses públiques. És autor de The Theory of General Economic Equilibrium: A Differentiable Approach (Cambridge University Press, 1985) i coautor, juntament amb M. Whinston i J. Green, del llibre de postgrau Microeconomic Theory (Oxford University Press, 1994).

Per a més informació, visita la seva web personal.