Gener
Setembre
Novembre
Desembre

Vés enrere La UPF celebra el Dia Internacional de les Dones amb un brindis per la igualtat

La UPF celebra el Dia Internacional de les Dones amb un brindis per la igualtat

04.03.2008

brindis2En el marc de les activitats que la UPF ha organitzat al llarg del curs 2007-2008 per sensibilitzar i reflexionar sobre la igualtat d'oportunitats entre dones i homes, la Universitat es va adherir a les celebracions per commemorar el Dia Internacional de les Dones (8 de març) i ho va fer amb un acte simbòlic, que va consistir en un brindis per la igualtat, que va tenir lloc el 7 de març al migdia, a la sala d'exposicions del campus de la Ciutadella, al qual van estar convidats tots els membres de la comunitat universitària. En el seu parlament, el rector Josep Joan Moreso (a la imatge) va desitjar que la igualtat entre dones i homes esdevingui una realitat arreu i, sobretot, en l'àmbit universitari.

Precisament el vestíbul de l'auditori va estar ambientat amb uns plafons amb informació sobre diferents dones que, al llarg de la història, han fet aportacions als camps del coneixement i de la vida política i social, destacant especialment aquelles que en determinats moments històrics s'han centrat en lluitar d'una manera o altra perquè la veu de les dones es pugui sentir a l'espai de la vida pública.

Les properes activitats al voltant d'aquest lema estan programades pel dia 22 d'abril, consistents en el lliurament del Premi especial per a la igualtat dins de la convocatòria dels Concursos de Sant Jordi d'enguany, i en l'inici del cicle de conferències i de l'exposició, en ambdós casos sota el títol "Les veus de la igualtat". brindis1

La UPF per la igualtat entre dones i homes. Curs 2007-2008 (informació i programa d'activitats)