Vés enrere La primera promoció del grau conjunt en Medicina UPF-UAB celebra l'acte de Jurament Hipocràtic

La celebració va tenir lloc el dissabte 28 de juny als jardins de l'Hospital del Mar. La promoció mèdica 2008-2014 va nomenar padrí el Dr. José Felipe Solsona Duran, professor del Departament de Medicina de la UAB, que va ser l'encarregat de fer la lectura del Jurament Hipocràtic.
29.06.2014

juramenthipocraticEl dissabte 28 de juny al matí va tenir lloc, als jardins de l'Hospital del Mar de Barcelona, l'acte de Jurament Hipocràtic de la primera promoció (2008-2014) del grau en Medicina conjunt entre la UPF i la UAB.

L'acte va ser presidit per Ferran Sancho, rector de la Universitat Autònoma de Barcelona; Pelegrí Viader, secretari general i rector en funcions de la Universitat Pompeu Fabra; Olga Pané, gerent del Parc de Salut Mar; Manel Armengol, degà de la Facultat de Medicina de la UAB; Joaquim Gea, degà de la Facultat de Ciències de la Salut de la UPF; Antonio Mur, coordinador de la Unitat Docent de la UAB de l'Hospital del Mar; i José Antonio Pereira, vicedegà i coordinador docent de la UPF del Grau de Medicina UPF-UAB.

El Dr. Francisco Muñoz, professor del Departament de Ciències Experimentals i de la Salut de la Universitat Pompeu Fabra va ser l'encarregat de presentar i conduir l'acte dels primers 46 graduats i graduades en Medicina per la UPF i la UAB.

La promoció mèdica 2008-2014 va nomenar padrí el Dr. José Felipe Solsona Duran, professor del Departament de Medicina de la UAB, que va ser l'encarregat de fer la lectura del Jurament Hipocràtic, acompanyat pels nous metges. En representació dels graduats i graduades van intervenir els alumnes Manuel de la Torre i Jordi Codina.

Aquest grau de Medicina s'imparteix des de 2008 en l'entorn biosanitari del Parc de Salut Mar, un espai únic que aglutina equipaments de referència com l'Hospital del Mar, la Facultat de Ciències de la Salut i de la Vida de la UPF o la Unitat Docent del Parc de Salut Mar de la Facultat de Medicina de la UAB. Es tracta de la primera promoció del grau compartit de medicina de dues universitats, única experiència a Espanya.

Galeria d'imatges de l'Acte de Jurament Hipocràtic

Created with flickr slideshow.