Gener
Octubre
Novembre
Desembre

Vés enrere L’acte de Nadal ret homenatge als treballadors més antics de la Universitat

L’acte de Nadal ret homenatge als treballadors més antics de la Universitat

La celebració, que ha tingut lloc aquest migdia a l'auditori del campus de la Ciutadella, ha servit per distingir els prop de noranta treballadors que porten vint-i-cinc anys treballant a la Universitat.
16.12.2015

Aquest migdia, l’auditori del campus de la Ciutadella ha acollit l’acte de Nadal de la UPF, que enguany, amb motiu del 25è. aniversari de la UPF, ha servit per distingir els prop de noranta treballadors que porten vint-i-cinc anys treballant a la Universitat, tant membres del personal d’administració i serveis com del personal docent i investigador.

L’acte, conduït per Mònica Figueras, virectora de Responsabilitat Social i Promoció, i Pelegrí Viader, Secretari General de la UPF, ha comptat amb una actuació especial de l’Aula de Teatre ja que ha estat protagonitzada per sis antics alumnes que, quan eren estudiants, van formar-ne part. Alguns d’ells, avui en dia, es dediquen professionalment al món de la interpretació, és el cas de les actrius Anna Sahun, Elena Fortuny i Anna Gras. També hi han participat Xavier Parrilla, Galdric Peñarroja i Joan Sentís. Han representat fragments del Poema de Nadal de Josep Maria de Segarra.

El cor de la UPF ha estat protagonista de la celebració amb la interpretació de quatre peces; dues nadales catalanes, Les bèsties del naixement i Ball rodó, i dues peces en anglès, The Lord bless you and keep you i And the Glory of the Lord.

Seguidament, s’ha fet el lliurament del premi de la 6a. edició del concurs de la Nadala de la UPF. La guanyadora ha estat Teresa Galicia Balboa, estudiant de 2n. curs del grau en Disseny de l’Escola Superior de Disseny i Enginyeria de Barcelona Elisava.

Durant l’acte s’han entregat els certificats de qualitat a les titulacions de la UPF acreditades per l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya). En total, s’han acreditat 11 màsters universitaris i sis graus, a l’espera de rebre els resultats de la resta de titulacions presentades.

L’acte ha continuat amb el lliurament de la Medalla de la UPF als professors que han deixat d’exercir un càrrec acadèmic durant el 2015 i el lliurament del Diploma de la UPF als professors i investigadors i al personal d’administració i serveis jubilats durant el curs 2014-2015.

Les medalles de la Universitat han estat concedides a Maria Paz Battaner, Síndica de Greuges de la UPF entre els anys 2008 i 2015; Antoni Bosch, vicerector d’Economia i Projectes Estratègics entre 2013 i 2015; Vicente Ortún, degà de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials entre 2011 i 2015, i Xavier Freixas, director del Departament d’Economia i Empresa entre 2012 i 2015.

Jaume Casals, rector de la UPF, ha clausurat l'acte desitjant unes molt bones festes a tota la comunitat de la UPF.

Galeria d'imatges publicada al Flickr