Vés enrere Comença la campanya de cribratges massius de covid-19 als campus de la UPF

Comença la campanya de cribratges massius de covid-19 als campus de la UPF

Té com a objectiu detectar casos positius de persones asimptomàtiques i saber si ja s’ha passat la malaltia amb anterioritat.
26.04.2021

Des d’avui, 26 d’abril, i fins al 4 de maig, tots els membres de la comunitat universitària que ho desitgin poden fer-se testos PCR i d’anticossos als campus de la UPF. També pot participar-hi el personal de les empreses que presten serveis als campus de la Universitat. La campanya, promoguda pel Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya té com a objectiu detectar casos positius de persones asimptomàtiques i saber si ja s’ha passat la malaltia amb anterioritat.

Els cribratges es faran al campus de la Ciutadella i al campus del Poblenou, en espais habilitats específicament. Malgrat no és obligatori demanar cita prèvia, es recomana a tothom sol·licitar-la per evitar que hi hagi acumulació de participants i reduir el temps d’espera per fer-se les proves.

Espais, dies i hores dels cribratges

• Campus de la Ciutadella, en els punts habilitats a la Sala d'Exposicions (davant de l'auditori del campus)
    • Dilluns 26 d'abril, de 8.30 a 14.00 hores
    • Dimarts 27 d'abril, de 8.30 a 18.00 hores