Vés enrere La UPF commemora el dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència Envers les Dones amb activitats per a tota la comunitat

Entre el 16 i el 27 de novembre es duran a terme tot un seguit d’activitats en format virtual amb l’objectiu de conscienciar la comunitat universitària de les diferents expressions de violència i de la responsabilitat col·lectiva en la seva erradicació.
16.11.2020

La Unitat d’Igualtat de la UPF organitza una nova edició de la Setmana de la Igualtat amb motiu del dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència Envers les Dones, que se celebra el 25 de novembre.

Enguany, entre el 16 i el 27 de novembre, es duran a terme tot un seguit d’activitats en format virtual amb l’objectiu de conscienciar la comunitat universitària de les diferents expressions de violència i de la responsabilitat col·lectiva en la seva erradicació.

La iniciativa, igual que en cursos anteriors, compta amb la col·laboració i el suport d’associacions d’estudiants. Les activitats programades són diverses i inclouen taules rodones, teatre en streaming o tallers. A més a més, la participació dels estudiants proporciona 0,25 crèdits PACS.

De la programació, destaca la taula rodona “Docència #AmbPerspectiva: l’abordatge de les violències masclistes i LGBTIfòbiques en els plans docents”, especialment adreçada al professorat. Se celebrarà el 17 de novembre i comptarà amb la participació de Serena Brigidi; Esther Farnós; M. José Masanet i Rafael Ventura, amb Tània Verge com a moderadora. També, la sessió de teatre en streaming del 19 de novembre sobre ciberviolències amb la companyia Nus Teatre, que interpreta l’obra “Codi Binari. Violències masclistes i LGBTIfòbiques 2.0”. Finalment, la presentació dels resultats de l’enquesta “UPF Espai Segur”, el 26 de novembre, a càrrec de Mònica Figueras, vicerectora per a projectes per al Compromís Social i la Igualtat, i les investigadores Mittzy Arciniega i Amàlia Gómez.

A banda de les activitats en línía, la Unitat d’Igualtat anima a la participació de tota la comunitat a través de les xarxes socials amb les etiquetes #25nUPF i #NomésSíÉsSi.

Manifest de la Comissió de Dones i Ciència del CIC

Manifest de la CRUE