Vés enrere Comunicat de la direcció de la UPF. 11 d'octubre de 2020

Comunicat de la direcció de la UPF. 11 d'octubre de 2020

11.10.2020

Atesa l’evolució negativa de la crisi sanitària provocada per la covid-19 al llarg dels darrers dies i la petició adreçada a les universitats de limitar la presencialitat i fomentar el teletreball per part del Secretari de Salut Pública del Govern de la Generalitat de Catalunya, l’equip de direcció de la UPF ha decidit:

1. Posar en marxa el dispositiu previst per activar el pla de virtualització de la docència. La virtualització s'activarà tan bon punt les autoritats facin la petició formal de reduir la presencialitat als campus. La UPF està preparada per passar a l’escenari de docència virtual de manera immediata.

2. Traslladar a les autoritats la conveniència de prendre i comunicar una decisió respecte de mesures concretes a adoptar per part de les universitats, al més aviat possible.

3. Mantenir la docència presencial prevista per al dimarts 13, a no ser que, durant el dilluns dia 12, hi hagués un pronunciament en un altre sentit per part de les autoritats universitàries i sanitàries.

Notícia publicada per:

Oficina de Comunicació