Vés enrere L’equip UPF Jessup guanya el premi Hardy C. Dillard Award for Best Combined Memorial

En el marc del Jessup International Law Moot Court Competition, la competició de simulació judicial de dret internacional públic més prestigiosa en l'àmbit mundial i on l'equip s'ha classificat en vuitena posició d'un total de 745 equips d'arreu del món.

28.05.2020

L’Equip UPF Jessup, format per Adrián Agenjo, Lucas Martín i Maria de La Luz Puche, estudiants del grau en Dret de la UPF, i José Manueñ Aznar i Julia Puy, estudiants del Màster Universitari en Advocacia, i coordinat per Daria Shvets, professora del Departament de Dret, ha guanyat el premi Hardy C. Dillard Award for Best Combined Memorial.

El guardó s’entrega als equips que han presentat els millors memorials (al·legats escrits) en el marc de la Jessup International Law Moot Court Competition, la competició d'estudiants de dret més prestigiosa del món organitzada per la International Law Students Association (ILSA), on se simula una disputa entre països davant la Cort Internacional de Justícia, l’òrgan judicial de les Nacions Unides. Els equips d’estudiants de dret s’enfronten entre sí presentant al·legats orals i escrits sobre un cas hipotètic relacionat amb el dret internacional públic en el context d’una disputa legal hipotètica entre nacions. Cadascun prepara memorials de 45 minuts, un com a sol·licitant i un altre com a demandant i debaten davant d’uns jutges.

L'equip UPF Jessup s'ha classificat en vuitena posició i ha guanyat el premi Hardy C. Dillard Award for Best Combined Memorial

Enguany, a causa de la COVID-19, les rondes internacionals que normalment tenen lloc a Washington D.C. a l’abril van ser cancel·lades. Tot i això, després d’haver fet els càlculs finals, l’equip de la UPF s’ha classificat en vuitena posició d’un total de 754 equips de tot el món. A les rondes nacionals ja s’havia classificat en segon lloc i va guanyar el premi “Subcampió espanyola” i “Millor memorial de la candidatura”.

Notícia publicada per:

Oficina de Comunicació