Vés enrere El Col·legi Badalonès representarà la UPF a la fase final de la Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat

L’equip de Badalona es va imposar a la final de la fase local a l’Institut Joan Mercader d’Igualada, en un debat sobre si la tecnologia augmenta la felicitat
04.02.2020

El Col·legi Badalonès va guanyar, el passat 31 de gener, la fase local de la Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat, organitzada per la UPF. A l’edició d’enguany, la sisena, hi van participar 24 equips, dos més que l’any passat. El tema central de la lliga va ser “la tecnologia augmenta la felicitat?”.

Al debat entre els finalistes de la fase local, el Col·legi Badalonès va defensar la posició a favor de l’afirmació, mentre que l’Institut Joan Mercader d’Igualada va posicionar-se en contra. Així doncs, després de 32 minuts de debat, els de Badalona es van proclamar guanyadors.

L’equip del Col·legi Badalonès, format pels alumnes Gisela Benito, Aleix Camps, Mercè Llanas, Marc Ordónez i Ona Sánchez, amb la professora Imma Llucià com a capitana, representarà la UPF a la fase final del concurs, que tindrà lloc del 22 al 24 d’abril a la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona. Allà, competiran amb els equips representants d’altres universitats.

Els premis, per a l’adquisició de material educatiu

La Universitat ofereix als guanyadors formació per tal de preparar la fase final, a part de subvencionar les despeses de desplaçament i l’estada de l’equip durant la competició. A més, els dos equips finalistes han rebut una targeta de l’Òptica & Audiologia Universitària valorada en 50 euros.

D’altra banda, la Xarxa Vives d’Universitats lliurarà diversos premis als centres guanyadors de la fase final. A l’equip campió se li atorgaran 1.500€ per a l’adquisició de material educatiu, mentre que pel subcampió en seran 700. També hi ha un premi al millor orador, que guanyarà 300€ per adquirir material educatiu.

Però el premi que tots els participants s’enduen és el de millorar les seves habilitats comunicatives i competències transversals per la seva vida acadèmica i professional, a part d’haver viscut una gran experiència.

Per a més informació

Notícia publicada per: