Vés enrere A la UPF, cada cop més noies trien les enginyeries per al seu futur professional

En el grau en Enginyeria Biomèdica, les noies predominen entre l’alumnat i en el nou grau en Enginyeria Matemàtica en Ciència de Dades, noies i nois estan en una proporció del 50%. La universitat segueix impulsant activitats per a noies. Entre d’altres, una nova edició de l’Oracle4girls, el 2 de desembre. Hi poden participar nenes, a partir del 4 anys.

28.11.2017

A la UPF, cada cop més noies trien les enginyeries com a projecte de futur professional. En el grau en Enginyeria Biomèdica, les noies predominen entre l’alumnat i en el nou grau en Enginyeria Matemàtica en Ciència de Dades, noies i nois estan en una proporció del 50%.

Des de fa uns anys, el Departament de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions (DTIC) i l’Escola Superior Politècnica (ESUP) de la UPF,  impulsen activitats adreçades específicament a noies. Entre d’altres, una nova edició de l’Oracle4girls, el 2 de desembre. Hi poden participar nenes, a partir del 4 anys..

Nova edició d’Oracle4Girls: una experiència diferent, divertida i creativa

Enginyeries UPF, conjuntament amb Oracle Ibérica, organitza, dissabte 2 de desembre, al campus del Poblenou de la UPF, un taller d’enginyeria per a nenes de 4 a 16 anys: Oracle4Girls.  La Jornada s’articula al voltant de quatre activitats o itineraris segons l’edat de les participants,  i en qualsevol d’aquestes propostes les nenes podran viure una experiència diferent, divertida, creativa i com diuen els seus organitzadors “techie. L’objectiu d’aquesta acció és inspirar les noies a estudiar graus relacionats amb ciències i enginyeries STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics).

Al voltant de la promoció de la participació de les noies en ciències i enginyeries STEM, el DTIC col·labora també amb l’espai American Space Barcelona que va ser  inaugurat el 2016 i ubicat a la Biblioteca Ignasi Iglesias. El dijous 29 de novembre, a les 18.00 hores, tindrà lloc una activitat al voltant de l’emprenedoria tecnològica per a noies de 10 a 18 anys, a càrrec de Katie Morton, directora d’aliances de l’entitat sense ànim de lucre Iridiscent i responsable de l’organització del concurs Technovation Challenge.

Registre a Oracle4Girls clicant aquí