Vés enrere Cinc estudiants del Grup UPF, reconeguts com a millors esportistes universitaris de Catalunya en les seves modalitats

Maria Cerezo, Pau Juan, Cristina Rodríguez, Jordi Mulet i Naiara Moreno van rebre el premi durant l’acte de cloenda dels Campionats de Catalunya Universitaris 2016-2017.

24.11.2017

Cinc estudiants del Grup UPF han estat escollits com a millors esportistes en les seves respectives modalitats durant la clausura dels Campionats de Catalunya Universitaris (CCU) 2016-2017. L’acte es va celebrar el passat 7 de novembre al Claustre de la Universitat Abat Oliba CEU.

Els guardonats van ser Maria Cerezo (natació), estudiant del grau en Administració i Direcció d’Empreses;  Pau Juan (escacs) i Cristina Rodríguez (futbol salsa), del grau en Economia; Jordi Mulet (escalada), estudiant del grau en Enginyeria de Sistemes Audiovisuals, i Naiara Moreno (karate -61 kg), del grau en CAFE del Tecnocampus, centre adscrit a la UPF. Tots ells van guanyar medalles d’or en les seves respectives modalitats en l’edició 2017 dels CCU.

Alta participació i bons resultats globals de la UPF

Un total de 6.000 esportistes de les dotze universitats catalanes i 122 equips van participar en les diferents competicions Els esportistes que representaven la UPF van obtenir 27 medalles. Tres d’aquestes van ser en esports d’equip: or per al futbol sala femení, argent en futbol-7 femení i bronze en Rugbi-7 masculí. Les altres 22 pertanyen a esports individuals com la natació o els escacs on els esportistes de la UPF han destacat.  .

Els Campionats de Catalunya són una competició organitzada per l’Esport Català Universitari (ECU), amb el suport de la Secretaria General de l’Esport i la Generalitat de Catalunya, que reuneix les universitats catalanes en campionats individuals i d’equip. La seva voluntat és promoure actuacions que fomentin l’esport participatiu, la salut i els valors associats a l’esport.