Vés enrere Els estudiants de Publicitat i Relacions Públiques recapten fons per al càncer infantil amb una jornada solidària

Share&Enjoy, que el 25 d'abril ha programat set hores d'activitats lúdiques al campus del Poblenou, vol involucrar la comunitat universitària en la lluita contra el neuroblastoma, a través d'un projecte impulsat per la Fundació NEN.
21.04.2013

Cartell de la jornada solidàriaEl proper 25 d'abril es celebrarà, al campus de la Comunicació de la UPF, l'esdeveniment solidari Share&Enjoy, un acte organitzat pels estudiants de l'assignatura "Comunicació i Esdeveniments" del Grau en Publicitat i Relacions Públiques de la Facultat de Comunicació de la Universitat.

Aquesta jornada solidària té la voluntat de recaptar fons per a un projecte d'investigació sobre el neuroblastoma, el tercer tumor pediàtric més freqüent. Aquest projecte de recerca està impulsat per l' Associació NEN, una entitat sense ànim de lucre que té com a objectiu donar suport i informació a les famílies amb fills afectats per neuroblastoma, així com destinar recursos per a la recerca en aquest àmbit.

L'assignatura "Comunicació i Esdeveniments", oferta a 4rt. curs com a assignatura optativa de l'itinerari "Relacions Públiques", aofereix als estudiants la possibilitat de treballar i aprendre sobre casos reals. Enguany, s'ha centrat en un briefing per al desenvolupament d'un esdeveniment de fundrasing, o de recaptació de fons, per a un projecte d'investigació solidari.

Els estudiants Adriana Rodríguez, Alba Arjona, Clàudia Càlix, Patricia Domingo, Irene Ferré, Carlos Garcia, Ona Garriga, Marta Llibre i Toni Muñoz, coordinats per Sara Vinyals, professora ajudant de l'asignatura, han estat els encarregats de desenvolupar aquesta trobada, que pretén involucrar la comunitat universitària amb una causa solidària com és el càncer infantil. El projecte compta amb un ajut econòmic del Centre per a la Qualitat i la Innovació Docent (CQUID), així com d'altres aportacions fetes a nivell particular.

Set hores d'activitats solidàries al campus i una festa nocturna

presenta una jornada solidària que tindrà lloc a la plaça Gutenberg del
Campus de la Comunicació a Poblenou entre les 11.00 i les 18.00 hores. Algunes de les activitats que es duran a terme són les següents: tallers de Nail Art, Risoteràpia, Body Combat, Zumba i maquillatge; espectacles/taller de màgia i un mural solidari.

Altres propostes lúdiques de les quals es podrà gaudir seran un torneig de futbolí o la venda de polseres solidàries, dissenyades exclusivament per l'esdeveniment. La jornada finalitzarà amb una festa solidària nocturna a la discoteca Nick Havanna, a la que hi participarà el popular DJ Javi Mula, que ha volgut sumar-se a la causa.

Tots aquells que vulguin participar en la jornada podran adquirir els tiquets de les activitats durant el mateix esdeveniment: cadascun tindrà un import de quatre euros i permetran participar en dues de les activitats organitzades.

A més, al mateix punt d'informació i venda de tiquets es podran adquirir les polseres solidàries -dissenyades per Alba Benítez, estudiant de segon curs dels estudis de Publicitat i Relacions Públiques- per  un import de cinc euros, fer la inscripció a la llista per la festa nocturna a la discoteca Nick Havanna i obtenir informació sobre la malaltia.