Vés enrere El III Fòrum d'Inversió UPF 2015 acosta cinc projectes a potencials inversors

El III Fòrum d'Inversió UPF 2015 acosta cinc projectes a potencials inversors

L’acte, organitzat per la Unitat d'Innovació-UPF Business Shuttle i la UPF Barcelona School of Management, va comptar amb la col·laboració de Rousand Costas Duran i de Ysios Capital.
16.12.2015

El III Fòrum d'Inversió UPF va reunir a l'auditori de l'Edifici Balmes de la UPF Barcelona School of Management algunes de les principals xarxes d'inversors i reconeguts "business angels" de  Barcelona. Els inversors van assistir a les presentacions de nous projectes empresarials vinculats als àmbits de TIC, BioTic i CleanTech. En concret, es van presentar cinc projectes: Costalamel, Naveler, Osmoblue, Reactable i RespondOn.

L’acte, organitzat per la Unitat d'Innovació- UPF Business Shuttle i la UPF Barcelona School of Management amb la col·laboració d'Ignasi Costas, de Rousand Costas Duran (RCD) i de Josep Lluís Sanfeliu, de Ysios Capital, i amb el suport d'ACC1Ó. Va estar presidit per la directora de la UPF Barcelona School of Managament, Carme Martinell i per Mònica de Forn, cap de la Unitat d'Innovació-UPF Business Shuttle.

Els inversors estudien ara els projectes per decidir la possibilitat i viabilitat d’invertir-hi. Susana Domingo, de la Unitat d'Innovació-UPF Business Shutlle, membre de la xarxa d'unitats de valorització d'ACC1Ó, va explicar que dels 7 projectes presentats en la ronda d’inversió de l’any passat, quatre projectes van aconseguir finançament –fins a un total de 900.000 euros- i un cinquè la participació d’un nou soci. El resultat, de moment, ha estat la creació de 17 llocs de treball i tres projectes es troben avui a incubadores.