Gener
Octubre
Novembre
Desembre

Vés enrere El Consell d’Estudiants de la UPF construeix un hort urbà al campus de la Ciutadella

El passat 7 de març, membres del Consell d’Estudiants de la UPF (CEUPF) van començar el muntatge d’un hort urbà al Jardí de les Aigües del campus de la Ciutadella.
18.03.2016

Construcció de l'hort urbà al Jardí de les Aigües.

El passat 7 de març, membres del Consell d’Estudiants de la UPF (CEUPF) van començar el muntatge d’un hort urbà al Jardí de les Aigües del campus de la Ciutadella.

Aquesta iniciativa va néixer de les diferents assemblees de les facultats de la UPF i finalment es va traspassar al CEUPF, que treballa en la proposta des de l’últim trimestre del curs passat, conjuntament amb la Universitat.

Els objectius són, per un costat, crear xarxa dintre la Universitat al voltant d'un projecte que incentivi la participació del Consell d'Estudiants com a òrgan en la comunitat universitària. A més a més, amb aquest projecte, es volen promoure models de consum de proximitat i ecològic.

El passat 11 de març es van plantar les primeres llavors, totes ecològiques. El CEUPF s’està plantejant organitzar, el proper 5 de juny en el marc del Dia Mundial del Medi Ambient, fer activitats relacionades amb la sostenibilitat.

La construcció de l’hort urbà és l’inici d’un projecte molt més ampli entorn a la preservació del Medi Ambient. Per això, des del Consell d’Estudiants es vol crear una Comissió de Sostenibilitat que canalitzi tots els temes relacionats amb el medi ambient i la sostenibilitat.