Vés enrere Acció Audiovisual, una plataforma on els vídeos publicitaris tenen una funció social

És un projecte de l’assignatura Comunicació Publicitària del grau en Comunicació Audiovisual que té com a objectiu poder donar veu als projectes de diferents organitzacions amb finalitats socials.
20.05.2016

Els estudiants de l’assignatura Comunicació Publicitària del grau en Comunicació Audiovisual de la Facultat de Comunicació d ela UPF, amb la col·laboració de les professores Pilar Medina i Beatriz Garcia, han creat el repositori web Acció Audiovisual, amb l’objectiu de poder donar veu als projectes de diferents organitzacions amb finalitats socials.

Aquesta iniciativa, finançada pel Centre per a la Innovació en Aprenentatge i Coneixement (CLIK), neix amb la pretensió de ser un lloc de trobada entre els estudiants i les entitats del Tercer Sector per ajudar a compartir els projectes socials de les diferents associacions.

Alguns dels projectes que inclou el repositori audiovisual són col·laboracions amb la Creu Roja de Barcelona, la Plataforma d’Afectats per la Hipoteca, l’Observatori contra la Homofòbia o l’Associació de Familiars de malalts d’Alzheimer a Barcelona, entre d’altres.

El projecte s’emmarca en l’assignatura Comunicació Publicitària del grau en Comunicació Audiovisual, que té com a objectiu l'anàlisi dels discursos dominants i minoritaris en la publicitat comercial, els seus efectes i la seva relació amb el conjunt d'imaginaris socials, icones, metàfores i pors que caracteritzen la nostra societat.

Vídeo Associació Educativa Integral del Raval