Vés enrere La UPF estrena “Amb títol”, un documental interactiu dirigit per Neus Ballús

La UPF estrena “Amb títol”, un documental interactiu dirigit per Neus Ballús

És una coproducció amb TV3 i compta amb la col·laboració de l'Obra Social La Caixa. L'estrena serà el 25 de novembre a les 20.00 hores al CCCB. Antics alumnes mediàtics de la UPF han col·laborat en la campanya de difusió del projecte.
23.11.2015

El 25 de novembre a les 20.00 hores, s'estrena el documental interactiu (webdoc) “Amb títol”, dirigit per la cineasta i antiga alumna Neus Ballús, al hall del Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB).

Amb títol” és un webdoc que compta amb la coproducció de TV3, i amb la col·laboració de l’Obra Social La Caixa. L’objectiu del projecte és fer una reflexió sobre la funció que fa la universitat en les nostres vides. Per aquest motiu, farà viatjar l’usuari-espectador a través d’una sèrie de casos d’alumni singulars, com si es tractés de la seva pròpia experiència vital.

L’acte serà conduït per Lluís Marquina, director i presentador del programa Generació digital del 33, i intervindran Jaume Casals, rector de la UPF; Miquel Garcia, cap de Documentals i Nous Formats de TV3; Jordi Balló, professor del Departament de Comunicació de la UPF i director del màster en Documental de Creació de la UPF Barcelona School of Management, i Neus Ballús, directora del webdoc.

La participació de TV3 en el projecte sorgeix arrel de l’aposta de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisual (CCMA) pel format del documental interactiu, després de seleccionar-lo en una convocatòria oberta, on es van presentar 28 projectes, que es va organitzar per a la producció d’aquest tipus de format.

Per què tothom vol participar en el projecte de Neus Ballús?

Per què l'actriu Aina Clotet o periodistes com Ainhoa ​​Arbizu, Ana Boadas o Begoña Grigelmo demanen sortir a la propera pel·lícula de la cineasta Neus Ballús? Per què es mostra tan enfadat el carismàtic presentador d’El gran dictat (TV3) i imitador a La competència (RAC1), Oscar Dalmau? Saps de què va i per què estan tan indignats pel fet que no els hagin trucat?

Aquesta setmana han aparegut a les xarxes socials missatges de diferents persones, algunes d'elles cares conegudes, dirigits a la cineasta Neus Ballús on expressaven el seu desig de participar en el projecte, Amb títol.

Ainhoa ​​Arbizu, Aina Clotet, Anna Boadas, Begoña Grigelmo i Oscar Dalmau, entre d’altres, han estat alumnes de la Universitat Pompeu Fabra i amb els seus missatges han volgut col·laborar, de forma divertida i misteriosa, en la difusió de l'estrena. Als seus vídeos sobre anècdotes, oferiments i queixes, s'hi han sumat altres estudiants, com Enric Verdaguer, de forma espontània. La campanya compta ja amb més de 100.000 reproduccions a facebook i a youtube.