16.10.2019

La Festa de la Ciència, punt de trobada entre divulgació i ciutadania

La 13a edició de les jornades se celebrarà el 26 i 27 d’octubre al Parc de la Ciutadella, amb més de 200 activitats distribuïdes en 26 espais
16.10.2019

En marxa la primera promoció del doble grau en Dret entre King’s College London i la UPF

Catorze estudiants han començat a Londres el primer dels quatre cursos d’aquest doble grau, pioner a Espanya. D’altra banda, la UPF organitza una sessió informativa sobre els estudis el 26 d’octubre, a les 11.00 hores, al campus de la Ciutadella.

15.10.2019

L’editor i historiador Gonzalo Pontón serà investit doctor honoris causa per la UPF

La cerimònia acadèmica tindrà lloc el 22 d'octubre, al migdia, a l’auditori del campus de la Ciutadella. La Universitat reconeix la seva figura “per ser un referent en la difusió del pensament històric, polític, humanístic, literari i científic de màxima categoria intel·lectual”.

14.10.2019

Comunicat dels rectors i rectores de l'ACUP davant la sentència als líders independentistes

Som universitats públiques catalanes, institucions que compartim el ferm convenciment que cal defensar el dret a la llibertat d’expressió i a la confrontació d’idees. Amb aquesta premissa, i...
11.10.2019

El gest i la prosòdia actuen com a precursors del desenvolupament sociopragmàtic dels infants

Conclou un treball de revisió de Pilar Prieto, professora d’investigació ICREA del Departament de Traducció i Ciències del Llenguatge, i d’Iris Hübscher de l'URPP Language and Space de la Universitat de Zurich, que han publicat a la revista Frontiers in Psychology. Els resultats són interessants pels àmbits de l’aprenentatge de llengües, la psicologia del desenvolupament i la intervenció lingüística.