Vés enrere Vine a descobrir el campus del Poblenou: de fàbrica tèxtil a fàbrica de coneixement

En una jornada de portes obertes per a tothom el dissabte 12 de març, de 10.00 a 14.00 hores, en el marc del 25è. aniversari de la UPF. Una oportunitat per gaudir, aprendre i conèixer l’ensenyament universitari, la recerca i tot allò que aporta i significa el campus del Poblenou dins la nostra ciutat.

07.03.2016

El proper dissabte 12 de març, al matí de 10.00 a 14.00 hores, el campus del Poblenou de la Universitat Pompeu Fabra (Carrer Roc Boronat, 138 – Barcelona)  celebra una jornada de portes obertes coincidint amb el 25è. aniversari de la Universitat.

És una Jornada oberta a tothom, en què es mostraran de prop les activitats que s'estan realitzant en els diferents àmbits que imparteixen docència i recerca en el campus: Comunicació, Enginyeries i Tecnologies de la Informació i les Comunicacions i Traducció i Ciències del Llenguatge.

Història i evolució d’un espai emblemàtic i patrimoni de la ciutat

A banda de tallers i les demostracions, els visitants podran conèixer la història i l’evolució dels edificis i les instal·lacions del campus de la mà dels arquitectes que van dur a terme la rehabilitació i adequació dels edificis de patrimoni industrial de l’antiga fàbrica de Ca l’Aranyó (1872) a campus universitari, per exemple l’edifici que actualment ocupa de la Biblioteca.

I moltes més activitats, com ara una exposició fotogràfica “De la fàbrica tèxtil a la fàbrica de coneixement!” que mostra en imatges l’evolució d’aquest espai singular de la nostra ciutat.

Tallers i demostracions adreçats a tots els públics per conèixer i gaudir

El programa de l’acte inclou tot un ampli ventall d’activitats per a tothom. Els visitants podran participar en un seguit de tallers i demostracions (de 20-30 minuts de durada), adreçats a tots el públics i que no requereixen de cap coneixement previ, a través dels quals descobriran  com es formen els futurs professionals de la comunicació, les llengües i les tecnologies.

Per exemple, entre moltes altres activitats, s’ha programat un taller de ràdio, un taller de robòtica, una sessió sobre el funcionament del cervell, un taller d’eye-tracking o seguiment a través de la mirada, un tast de llengua de signes catalana, un taller de subtitulació de continguts mediàtics, i una sessió interactiva de cos sencer amb un tobogan gegant per gaudir en equip a la vegada que es fa activitat física.

Activitats amb inscripció prèvia

Per poder prendre part en determinades activitats cal inscriure-s’hi prèviament, a partir de l’1 de març del 2016, a les 9.00 hores. Les persones inscrites han d’arribar 10 minuts abans de l’inici del primer taller al qual s’hagin inscrit. Els horaris dels tallers s’especifiquen en la descripció que se’n fa en l’apartat "Programa" .

Més informació: [email protected]

Dia: Dissabte, 12 de març, de 10.00 a 14.00 hores.

Lloc : Roc Boronat 138. Barcelona.

Created with flickr slideshow.