Vés enrere Entrevistem els nous estudiants de grau de la UPF

Entrevistem els nous estudiants de grau de la UPF

Més de 2.500 alumnes han formalitzat la matrícula de primer curs de grau, i s'incorporaran el setembre vinent a la vida universitària de la UPF.

20.07.2016

La sala d'exposicions del campus de la Ciutadella ha acollit aquests dies la matrícula dels estudiants que faran primer curs de grau, i que s'incorporaran el setembre vinent a la vida universitària de la UPF. Més de 2.500 alumnes han formalitzat els tràmits, en un curs on la demanda per entrar a la Universitat ha tornat a ser molt elevada, amb gairebé dues peticions per plaça oferta. 416 dels nous estudiants han accedit a la UPF amb una qualificació de matrícula d'honor de batxillerat (un 16%), un nombre gens menyspreable que posa de relleu la bona preparació amb què arriben.