Vés enrere La promoció 2013 de màsters i doctors celebra la seva graduació

La promoció 2013 de màsters i doctors celebra la seva graduació

La lliçó de graduació de l'acte, en què van participar estudiants de prop de 50 de països diferents, va anar a càrrec de Ramon López de Mántaras Badia, director de l'Institut de Recerca en Intel·ligència Artificial del CSIC.
04.07.2013

Panoràmica general de la Plaça Gutenberg durant la lliçó de graduació de Ramon López de Mántaras BadiaProp de 800 persones, entre graduats de màsters, nous doctors, familiars i acompanyants, van participar ahir 3 de juliol al vespre a l'Acte Acadèmic de Graduació de màsters oficials i doctorats 2013, que per segon any consecutiu va tenir lloc a la plaça Gutenberg del campus del Poblenou.

Durant l'acte, que es va poder seguir en directe, en streaming, a través de la web i del Twitter de la Universitat (#graduacioUPF2013), al voltant de 320 estudiants de 25 màsters i nous doctors, pertanyents a gairebé una cinquantena de països diferents, van pujar a l'escenari per recollir el seu diploma que acredita haver cursat els seus estudis de postgrau.

Un dels graduats rebent el seu diploma de mans de Jaume Casals, rector de la UPFL'acte, conduït per Txell Bonet, periodista i antiga alumna de la Universitat, va estar presidit per Jaume Casals, rector de la Universitat Pompeu Fabra, que va estar acompanyat per Núria Basi, presidenta del Consell Social de la UPF i Mireia Trenchs, vicerectora de Docència i Ordenació Acadèmica.

El programa de l'acte va incloure la lliçó de graduació "De l'electrònica a la intel·ligència artificial: el meu fascinant viatge per la recerca", a càrrec de Ramon López de Mántaras Badia, professor i director de l'Institut de Recerca en Intel·ligència Artificial del CSIC.

> Lliçó de graduació (document en pdf, en anglès, 5 pàgs., 234 kb)

Seguidament, i després d'una interpretació a càrrec del Cor de la UPF, va tenir lloc el lliurament dels diplomes commemoratius als nous graduats i doctors. Les paraules d'una graduada en representació de la promoció 2013 i el parlament del rector es van poder escoltar a la darrera part de l'acte, que es va cloure amb la interpretació de la cançó tradicional universitària "Gaudeamus Igitur" per part del Cor.

> Parlament de Jaume Casals, rector de la UPF (document pdf, 4 pàgs, 68,4 KB)

Un grup de graduats fent-se una fotografia