Vés enrere Quatre nous càrrecs acadèmics de la UPF prenen possessió en un acte amb el rector Oriol Amat

Els professors que han pres possessió dels seus càrrecs han estat Abel Escribà-Folch, nou degà de la Facultat de Ciències Polítiques Socials; i Angel Rodrigo, Albert Garcia Balaña i Jordi Garcia Ojalvo, nous responsables de les unitats de coordinació acadèmica (UCA) de Dret, Humanitats i Medicina i Ciències de la Vida, respectivament.

30.06.2022

L’auditori de l’edifici Mercè Rodoreda del campus de la Ciutadella va acollir, el 29 de juny, a les 15.00 h, un acte de presa de possessió de quatre nous càrrecs acadèmics de la Universitat: un degà i tres directors d’unitats de coordinació acadèmica (UCA).

L’acte va estar presidit per Oriol Amat, rector de la UPF, i per David Sancho, vicerector adjunt al rector i d'Organització i Grup UPF, i va comptar amb la presència dels càrrecs entrants i sortints, i altres vicerectors, càrrecs acadèmics i responsables de serveis i unitats administratives i de gestió de la Universitat.

L'acte va tenir per objectiu visibilitzar i posar en valor la tasca de gestió dels càrrecs acadèmics de la Universitat

Després d’una benvinguda a càrrec d’Oriol Amat, David Sancho va llegir una per una les resolucions de nomenament dels quatre nous càrrecs acadèmics, que es van anar afegint, de manera consecutiva, a la taula presidencial, per signar la diligència de la presa de possessió. Un cop signada, van rebre un pin de la UPF de mans del rector.

El primer a signar va ser Abel Escribà-Folch, nou degà de la Facultat de Ciències Polítiques i Socials de la UPF, en substitució de Miquel Salvador, degà sortint de la Facultat de Ciències Polítiques i Socials, i de Magí Panyella, degà provisional de la mateixa facultat.

Seguidament, va ser el torn dels tres nous responsables d’unitats de coordinació acadèmica (UCA): Ángel Rodrigo (UCA de Dret), en substitució de Joan Picó; Albert Garcia Balaña (UCA d’Humanitats), en substitució de Josep Maria Delgado, i Jordi Garcia Ojalvo (UCA de Medicina i Ciències de la Vida), en substitució de David Comas.

En el decurs de l’acte, el rector Oriol Amat va felicitar i desitjar sort als responsables acadèmics entrants i va agrair als sortints la bona feina feta. Va manifestar que l’objectiu d’aquest tipus d’actes era visibilitzar i posar en valor la tasca de gestió dels càrrecs acadèmics de la Universitat, no sempre suficientment reconeguda ni valorada.

Notícia publicada per:

Oficina de Comunicació