Vés enrere La setzena promoció de graduats puja a l'escenari

La setzena promoció de graduats puja a l'escenari

Més de mil graduats de la UPF pertanyents a dinou titulacions diferents van recollir el diploma acreditatiu de la fi dels seus estudis, en un acte que va tenir lloc el 12 de desembre a l'edifici Roger de Llúria, repartit en tres sessions.
10.12.2009

gradua_1L'acte acadèmic de graduació 2009 dels estudis de grau va tenir lloc el 12 de desembre, al pati de l'edifici Roger de Llúria del campus de la Ciutadella. Més de 1000 graduats de 19 titulacions diferents (entre elles, per primera vegada, la de Publicitat i Relacions Públiques), acompanyats pels seus familiars i amics, van recollir el diploma acreditatiu de la fi dels seus estudis.

El Consell Social de la UPF ha col·laborat en l'organització de l'acte de graduació de la setzena promoció, que es va celebrar en tres sessions (12.00, 16.00 i 19.30 hores), i que, com a novetat d'enguany, es va poder seguir en directe per Internet, a través de la pàgina web de la UPF. Les sessions van estar presentades, respectivament, pels professors del Departament de Comunicació de la UPF Salvador Alsius (acompanyat per la periodista i exalumna Marta Naval), Eduard Boet i Carles Pérez.

Panoràmica general del pati de l'edifici Roger de Llúria durant l'acte de graduacióCada sessió va incloure les parts següents: projecció d'un audiovisual; lliçó de graduació; actuació del Conjunt Instrumental de la UPF; lliurament dels premis extraordinaris de fi d'estudis i dels diplomes commemoratius de la graduació; intervencions d'un graduat, en representació de la promoció 2009, i d'un antic alumne; parlaments de Núria Basi, presidenta del Consell Social, i Josep Joan Moreso, rector de la UPF, i cloenda, amb una peça del Cor de la Universitat.

Enguany, les tres lliçons de graduació van anar a càrrec, respectivament, dels professors de la UPF Mònica Terribas, directora de Televisió de Catalunya, Álex Saiz-Arnaiz, catedràtic de Dret Constitucional i director del Departament de Dret, i Jordi Galí, catedràtic d'Economia del Departament d'Economia i Empresa i director del CREI.

> Parlament del rector Josep Joan Moreso (document PDF, 83Kb)
> Parlament de Núria Basi, presidenta del Consell Social (document PDF, 17Kb)